Jag lever

Hej. Ville bara säga att jag har inte slutat skriva men det jag skriver går mest åt till en roman och en pjäs.
Jag tänkte att när jag har skrivit klart min roman ska ni som faktiskt fortfarande läser här inne (sjukt att ni gör det) få varsin liten bok skickad hem till er om ni vill. Då skulle det inte spela någon roll om boken inte blir utgiven, för jag skulle veta att massa fina personer kommer läsa den i alla fall.
Tänker på er ibland och blir varm i magen. Speciellt när jag tänker på tiden då jag var 17 och alldeles osäker på kärlek och på mig själv och hur fina mail ni skickade då. Galet!

Kyss

Kommentarer
Postat av: christina

jag vill gärna läsa din bok. maila mig när den är klar!

2012-03-12 @ 19:35:55
Postat av: ella

ÅH , jag vll också läsa din bok !

2012-03-24 @ 19:45:34
Postat av: Anonym

Åh, vad kul att du skriver roman OCH pjäs! Fortfarande en av mina största förebilder inom litteraturen, och blir fortfarande inspirerad av dina underbara texter :) Skulle hemskt gärna läsa din roman, med tanke på ditt underbara skrivande. Keep on writing, du kommer att komma långt!

2012-03-29 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0