Sexplosioner.

Ni vill ha något nytt att mata era hungriga ögon med.
Ni vill att jag ska fortsätta åma mig med min brunbrända kropp i fotoblixtar så att ni blir tillfredställda.
Så ni får fontänorgasmer rakt i byxan, bara av att åka buss!
Jag säger inte att jag tänker sluta, jag fortsätter glatt med leenden avfyrade som nyårsexplosioner.
Sexplosioner.

För er som inte vet, jag är ingen utvikningsbrud, ni misstar er.
För jag visar ju inte brösten. Jag visar inte min slätrakade, eftertraktade, fitta.
Jag säljer inte min kropp.
Nej, jag sitter modell för plåtningar som sätts upp i busshållsplatser som gör att man inte ens behöver betala 49.50 kr för att onanera åt mig i ett tidningsrepotage, jag finns gratis tillgänglig för alla som vill!
Jag sitter uppklistrad i tusentals busshållsplatser iklädd rosa baddräkt, oskyldigt särar jag lite, lite på benen och ser ut över Greklands blå vatten.  
Hela Sverige vet vem jag är, både mitt namn och mina bortretuscherade leverfläckar vilar på de flestas läppar.

Jag har nästan inga armar kvar på bilderna, men läpparna och brösten plutar så det räcker och blir över.
Jag är så sexig. Det skriker mer sex om mig än om Adriana Lima.
Alla pojkars våta oskuldsdröm, alla gamla gubbars fantasier när de går hem och spänner på frugan.
Alla kvinnors hemliga fantasi när de leker om nätterna.

Jag kunde ju inte önska mig något mer, alla vill ha mig. De ber mig om mer, mer, mer!

Som en flock lejon kring ett stycke hjälplöst gasellkött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad grym du är Hanna!

2010-06-09 @ 17:04:04
Postat av: Hannah M

Tack!

2010-06-10 @ 00:42:10
URL: http://novellerochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0