Helkroppsmassage.

Mitt hjärta är trasigt och jag föredrar att kalla det trasigt
sedan du tog en sax och omsorgsfullt klippte upp
alla trådar som håller det samman

Mina lungor är slitna för att
jag tror ibland att det hjälper
att röka alldeles för många cigaretter
men det hjälper inte alls

Mina fötter gör ont dels
för att de är så trötta
efter att ha sprungit efter dig
all denna tid
men också för att jag har gått i klackar för mycket

Mina ord är så hårda
de innehåller ingen kärlek längre
någonstans har något förhårdnat innuti mig
kanske har jag slutat tro på kärlek
och mina ord blir tomma, automatiska


men nu ska vi väl inte vara så dramatiska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så grymt jävla bra så att jag inte kan göra annat än att rysa..

2010-07-29 @ 17:36:33
Postat av: Hannah M

Tack <3

2010-07-30 @ 00:47:31
URL: http://novellerochskit.blogg.se/
Postat av: hanna.d

jag tror att den här är min nys favorit .

2010-08-12 @ 23:15:22
Postat av: jw

mina ögon är våta, våta av all glädje och sorg som utspelar sig när jag läser dina noveller.

2011-01-24 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0