Förtydligande.

En grej måste jag bara förklara. Novellerna har absolut ingenting med mitt privatliv att göra, som jag förklarade i början också. Självklart är små attribut hämtade ur gamla minnen eller starka intryck jag fått genom tonåren, men så jobbar väl alla författare? Det kändes bra att påpeka för lite missförstånd dök upp och då är det bättre om det är klart och tydligt. Det här är rent påhitt och bara en jävla massa fantasi, härligt va!

Puss på alla som har gått in här bara idag, det är strålande! Men kommentera gärna också, nu när jag ser att ni tittar in så borde jag få veta vilka det är! Skriv hellre att det råsuger än att inte skriva alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0