Kommer du ihåg?

Kommer du ihåg: När jag knackade på din dörr för att fråga lite nonchalant om vi skulle ta en kaffe fast egentligen visste jag att det var alla hjärtans dag och du hade sagt kom förbi en sväng på söndag om du vill jag har inget för mig, när du öppnade dörren såg jag att du hade en förväntansfull glimt i ögonen och jag sa liksom hej eh har du något för dig min kära granne och du skrattade och sa att nej jag sitter väl lite vid datorn öh, ska du låna mjölk igen eller, och jag bara va? mjölk? nä alltså jag tänkte om jag fick låna dig till en kaffe eller va, jag menar liksom att om jag fick låna dig så vi kunde ta en kaffe och typ snacka lite och du bara jaha nu blev jag lite förvånad, fast jag fattade att du hade gått runt och väntat på det här hela dagen så jag liksom bara tog tag i dig och sen kysstes vi i din hall ganska länge innan vi tog en snabb kaffe bara för att gå hem till dig igen så du kunde fortsätta ta på mig och åh dina gitarrhänder är liksom det finaste som någonsin rört vid min rygg men hörru vi ses för nu rodnar jag för mycket.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh, gillar!

(och jag som hatar alla hjärtans dag)

2010-02-15 @ 00:08:29
URL: http://ylvakarlberg.blogspot.com
Postat av: Hannah M

Tack (:

Nä kärlek är ju fint.

2010-02-15 @ 22:31:57
URL: http://novellerochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0