Vi avlivade något idag. Du och jag. Och det gör ont.

Jag
Kanske lyckas
Älska mig själv

I dig flyter
Strömmar, kanaler av något
Som jag verkligen inte kan förstå

Jag går förbi dig diskret på stan
Det är din dag idag

När kärlek, det ordet borde vara ett skällsord, försvinner
Lämnar mitt hjärta (det kommer den aldrig göra)
Dom säger att tiden får en att glömma

Jag kanske kan glömma för en stund
På vägen dit 
Fram till den dagen jag hittar dig igen
(Om jag bara fick se dig igen)

Kanske bara i en dröm
Jag skulle alltid finnas i dina drömmar
Jag lovade
Dröm om mig

Jag

Hejdå



Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-08-12 @ 23:55:06
Postat av: Sofia

sorry för den tomma kommentaren... fint skrivet var det jag tänkte säga i alla fall <3

2010-08-12 @ 23:56:03
Postat av: Hannah M

Tack <3

2010-08-13 @ 12:06:47
URL: http://novellerochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0