Universum.

Vi har bråttom nu. Så bråttom att jag knappt hinner skriva mer.
Men det vore väl hemskt om jag drog utan att ens lämna en lapp.
Vi har packat våra ryggsäckar med piller och strumpor.
Med ostmackor och skinksmörgåsar.
Det är så att vi ska till rymden.
Jag och min älskling.
Vi ska kliva på ett fordon som tar oss ut i det svarta, silverskimriga, till stjärnglitter och hemska stora svarta hål.
Till en svindlande karusell av planeter, vi ska älska på varenda en i hela vårt solsystem.
Vi ska hälsa på alla vålnader som lever kvar i universums ickeslut, där dom sagt att himlen finns.
Den finns inte.

Kommentarer
Postat av: M.E

Gud, så himla vacker!

2010-04-21 @ 17:40:21
Postat av: Hannah M

Tack (: <3

2010-04-23 @ 00:13:39
URL: http://novellerochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0