Såhär är det.

Hej kära, söta läsare.
Jag har vart sjuk och pluggat och jobbat och dansat och åkt hem för sent alldeles för mycket de senaste dagarna.
Alltså har det knappt blivit tid till att sätta sig framför datorn, för en gångs skull.

Jag försöker fortfarande att skriva en novell om dagen trots att jag ändrat konceptet en smula, 365 noveller betyder att ett år efter att jag startade bloggen, ska det finnas just 365 noveller/dikter här.
Det känns mäktigare, fatta att ha skrivit över trehundra texter då!
Och inte bara det, utan texter som betyder något för mig, som jag lägger ner tid och tankar på.

Men det är också mer befriande än man måååste skriva exakt varje dag, någon dag när jag inte hinner så kan jag välja att skriva tre stycken dagen efter.
Ungefär så. En positiv sak med att jag har haft så mycket att göra är ju att jag har vart ute och insupit livet, vilket brukar resultera i mer saker att skriva om, så spänn förväntningarna en grad högre så hörs vi imorgon.

Och glöm inte, om två dagar så är novelltävlingen slut, så man kan fortfarande skicka in!
Fyfan vad många sjukt bra texter jag fått in! Det är så jävla grymt!

/Yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0