Flyga flygplan.

Hej mina kära läsare.

Jag ska till Rhodos en vecka med mina underbara vänner, och kan inte ta med någon dator så...det blir nog inget skrivet den här veckan. Annars hade det varit rätt nice att ta fram datorn när alla andra sover middag, sitta på balkongen i eftermiddagssolen och försöka hämta lite medelhavsinpiration...men jaja det kan inte hjälpas!
Men! Lite senare idag tänkte jag knåpa ihop en liten skriv-guide eftersom jag vet att många har efterfrågat tips och sånt från mig. Som sagt så är verkligen ingen expert, men jag ska försöka förklara hur jag gör och hur jag tänker.

Puss! /truly yours (och snart mycket brunare).

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer outfitbloggen?! :D

2010-07-31 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0