Skriv själva!

Nu är det er tur.
Jag vill ha en novell, hur lång eller hur kort bestämmer man själv.
Ni får skriva om precis vad ni vill. 
4/5 ska det vara klart!
Skicka till min mejl, man får publicera anonymt om man vill, det är bara att skriva i mejlet att man inte vill ha med något namn. Jag lägger upp alla noveller här, om det inte blir på tok för många, då plockar jag ut några extra bra.
Men det är jättebra om man skriver sitt namn och sin postadress till mig i mejlet, för den som vinner får hem en liten, hemlig, present på posten. Jag bestämmer vem som vinner.

Och just det, man får skicka in hur mångra bidrag som helst, bara man har skrivit det själv!
/yours

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag må vara dum, men vad är din mejl? :)

2010-04-23 @ 11:26:55
Postat av: Hannah M

[email protected] (:

Min mejl står också till höger om man trycker på "Om mig".

2010-04-23 @ 13:16:24
URL: http://novellerochskit.blogg.se/
Postat av: K

När ska du skriva en fortsättning på "nya bröst och lite till?" :)

ps du skriver skit bra!

2010-04-24 @ 11:47:06
Postat av: Hannah M

K: Jag kan göra det nu. Har haft svårt att bestämma mig för om den ska få bli en hemskt allvarlig noveller eller en lite mer lättsam, och vad läkaren egentligen hade för avsikt. Men jag skriver den nu så blir det gjort (:

tackkkkk<3

2010-04-24 @ 18:11:46
URL: http://novellerochskit.blogg.se/
Postat av: Emmi

Åh fan va kul!

2010-04-24 @ 18:14:27
URL: http://www.emmistexter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0