Hur jag träffade mitt livs kärlek.

En dam kommer gående längs vägen. Hon är i femtioårsåldern, hon har en söt solklänning som framhäver hennes yppiga bröst. Den kvinnan måste ha en ordentlig behå på sig för att få brösten så uppnosiga trots åldern.
Eller så är hon mycket väldesignad av dagens duktiga kirurger.


- Men herregud? Är du ute och går i nattmössan eller vad håller du på med karl?

- Jag heter inte Karl.

- Nej det trodde jag inte heller, jag menar karl som synonym till ordet man. Ungefär.

- Jaha. Så pass. Vilket konstigt sätt du uttalar karl på. Jag är klarvaken. Går inte i sömnen.

- Varför är du klädd som att du inte vet ut eller in då? Du har boxershorts och nattskjorta?

- Jag orkar inte bry mig, det är sommar. Det är varmt. Jag fryser inte direkt av att gå ut i bara kalsonger.
Hon var tyst i några sekunder, bet lite på sin tumnagel, ljusrosa nagellack. Sedan sa hon:
- Vill du komma hem till mig så kan du få låna min mans kläder? Jag kan klä på dig.

- Och din man?

- Han är bortrest i tre månader.

- Tror du att jag inte äger egna kläder? Är det här någon sorts välgörenhet? Du låter ju inte riktigt klok.

- Nej jag förstår mycket väl att du har egna kläder men jag vill gärna älska med dig fram tills imorgon och sedan klä på dig varsamt så att du kan promenera hem i lugn och ro. Kanske tända en cigarett, jag känner på din doft att du är rökare.

- Ledsen. Jag tror nämligen att jag är homosexuell.

- På heltid?

- Ja. På heltid.

- Du vill inte göra ett försök då?


Det slutade med att jag följde med den där knäppa kvinnan hem iallafall. Hon kunde visa mig en hel del jag nästan inte visste fanns i sexuella sammanhang.

Så är det väl med erfarna kvinnor, antar jag. Det var såklart inte bara det faktumet att vi hade en underbar natt och sexuell kemi som fick mig att fastna. Jag vet fortfarande inte vad det var riktigt.


Men jag gick aldrig hem igen.


Kommentarer
Postat av: Digitalmonster

mysig berättelse :)



kram

2010-01-11 @ 16:35:31
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0