En liten påmminelse.

Flera gånger när jag skrivit ur jag-form på en text får jag kommenterar som ser ut som att läsaren tror att det är jag som skrivit ur mitt eget "jag".
Allt är påhittat. Rena lögner. Det är inte jag som talar ut om mina problem och mina tankar, jag hittar på helt nya situationer och nya karaktärer med helt ihopsnurrade egenskaper som inte har så mycket att göra med mig egentligen. Inte mer än att det är jag som kommer på det, förstås.

Jag har en dagbok och en privat blogg, där skriver jag om mina tankar, här; hittar jag på!
Ville bara förtydliga det en gång till, eftersom det skulle vara synd om det missförstås och man tror att mina personliga tankar är på ett vis, när de egentligen kanske är mil ifrån vad jag tycker egentilgen.
Visst, ibland skriver jag ju personliga åsikter, som nu. Men då avslutar jag det alltidalltid med något som visar att det är jag, exempelvis "hälsningar hannah" eller "/hannah" eller "/yours xxxxxxxxx" typ.
Haha. Nu vet ni. Allt är lögner.

/Yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0