Min första orgasm.

Jag käkar en macka just nu, den smakar himmelskt. Inte bara för att det är mitt favoritbröd, eller för att det är ost på, jag gillar ost. Nej, för att från min hand som håller smörgåsen utsöndras en doft som dom allra flesta skulle känna igen. Kön. Fitta. Min hand luktar fitta, så den doften blandas på något vis med smörgåsen. Inte så att jag nödvändigtvis gillar den doften, men just ikväll påminner den mig om något mycket, mycket bra.


Jag sitter i en säng som har smutsiga lakan. På mina väggar är både blod och något blått utsmetat. Jag hyr det här rummet så jag har inte åstdakommit detta själv, det kanske bör påpekas

.

Jag hade nyss telefonsex med min pojkvän. Idag har jag fått min första orgasm.

Jag har onanerat sedan jag var tretton och nu är jag sexton, och efter tre års onanerande fick jag äntligen komma. Jag har haft hur mycket sex som helst också, så mycket att jag inte kunnat sitta normalt dagen efter. Men det var nu det kom.


Jag ställer mig naken framför spegeln och tänder en cigg. Det här måste firas genom cigaretten och inspekteras genom att beskåda mig själv, ser jag annorlunda ut nu när jag är en kvinna som praktiskt taget får orgasmer?

Känner jag mig äldre nu?

Jag tittar.

Mitt mellanblonda hår hänger där som vanligt. De kantiga bleka axlarna likaså.

Fräknarna på näsan? Check.

Den smått utputande magen? Check.

De nyfikna blå ögonen? Jadå!

Jag är mig lik. Så jag provar att backa lite och sedan studera min gång emot spegeln, går jag annorlunda? Samma höftgung och lite konstiga sätt att sätta ned vänsterfoten.

Jag röker inte ens annorlunda.

Trist.

Jag hade föreställt mig att jag genom att vara någon med fullt utvecklad sexualitet åtminstone skulle se lite mer sofistikerad ut. För visst kan man väl säga att min sexualitet är utvecklad nu? Jag har regelebundet sex och jag fick en orgasm.

Som vissa tjejer i min skola, som bara lyckas se så förbannat världsvana och vuxna ut! Jag slår vad om att dom njuter till hundra procent av sex allihopa, att dom kan få fem orgasmer på rad säkert. Äsch, det kanske behövs några orgasmer innan man känner sig riktigt utvecklad.

Jag lägger mig ner och försöker igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0