Hår.

"Det är ju fint och sådär, men är det inte lite väl kort?"

"Det är jättebra"

"Ja, såklart att det är bra, men är inte mellanrummet mellan håret och axlarna lite väl stort?"

"Nej det är jättebra säger jag ju."

"Men det känns som att det saknas något. Phil, jag kan inte gå ifrån det"

"Vad pratar du om nu då?"

"Nejmen det känns som att någonting fattas nu."

"Vad i helvete är det jag ska köpa nu då?"

"Håret. Jag pratar om håret"

"Håret? Vad är det med ditt hår nu då?"

"Men du lyssnar ju aldrig. Jag säger att nu kan jag inte gå ifrån faktumet att en bit av mig fattas. Sen jag klippte av mitt långa hår. Jag är inte tjejen som har kort röd page. Jag är hon som har långt rött hårsvall, om du fattar vad jag menar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0