Ett grått ingenting.

Tänker du bara stå där och inte göra något? Hallå varför svarar du inte?
Sliter tag i din tröja, snälla gör något, jag orkar inte mer!
Du sliter tag i mig och ruskar om mig och dina ögon är mörka så jävla mörka och jag spottar dig i ansiktet och du skriker vadfan gör du jävla hora och jag säger att varför kan vi inte bara ha en jävla vanlig diskussion och du säger att det är för att jag har fel men det är du som har fel fel fel.
Skriker att du kan dra åt helvete, och du skriker tillbaka att det tänker du fan göra. Du vänder dig om och går, men vänta, vart ska du, jag drar hem säger du jag pallar inte mer säger du fast nej du skriker och paniken bara växer snälla stanna tårarna rinner över och jag springer ifatt och andningen stannar i halsen och gå inte då din jävla idiot jag hatar dig mest i hela jävla världen jag hatar dig verkligen som fan jag hatar dig hör du det stick då lämna mig gör det då så ska vi se hur kul det blir din fucking idiot du kommer aldrig träffa en tjej som mig!
Du vänder dig om och går sakta tillbaka och jag ser att du gråter och vadfan vill du nu då säger jag och du skriker att jag fan är störd i huvudet och ja det är du också svarar jag varför kommer du tillbaka för då om jag är så störd jag vet inte jag vet inte jag vet inte! Jag kysser dig och du knuffar bort mig och jag börjar gråta igen och klänger mig fast och ber på mina knän snälla lämna mig inte då jag vet ju att vi passar bäst ihop i hela världen ja men varför är vi inte sams då frågar du frustrerat och jag vet inte säger jag vi kanske är för lika vi är fan samma person snälla sluta nu jag orkar inte mer.

Jag står där och bara tittar på henne. Hon skriker åt mig men jag gör ingenting, jag hör ingenting.
Hon sliter tag i min tröja naglarna går igenom tyget in i mitt skinn och jag tappar balansen och jag tar tag i henne för att stödja mig men det blir för hårt och istället mitt i all ilska ruskar jag om henne hårt hårt hårt för jag hatar henne just nu jag vet att hon hatar mig också jag hatar henne och hon spottar mig i ansiktet. Jag skriker att hon är en jävla hora vadfan håller hon på med och hon skriker en massa skit om att vi inte kan ta diskussioner och man kan ju fråga sig varför för att hon alltid har fel kanske och aldrig ger sig. Hon är alldeles röd i ansiktet och skriker tills hon inte får mer luft att jag ska dra åt helvete och jag bestämmer mig för att göra det så jag börjar gåspringa iväg från henne, vill aldrig mer se henne hon har förstört mitt liv med sin äckliga kärlek men hon springer efter hon skriker att vart ska jag men sen stannar hon och skriker att jag aldrig kommer få nån bättre nähä tänker jag men jag kanske kan träffa nån som inte spottar mig i ansiktet men sen vänder jag mekaniskt om jag kan inte vara utan henne och vadfan vill du nu då säger hon och jag säger att jag inte vet och hon försöker kyssa mig men jag vill inte för hennes läppar bränns och fan vad jag hatar det här. Jag hör inte vad hon säger. Sjunker bara ihop, utmattad till ett grått ingenting.

Kommentarer
Postat av: Kasper

denna gjorde min dag, tack tack tack!

2010-08-12 @ 15:41:29
URL: http://tankefoda.wordpress.com
Postat av: Hannah M

Tack <3

Värmer så jävla mycket.

2010-08-12 @ 21:38:30
URL: http://novellerochskit.blogg.se/
Postat av: Matilda K

Du skriver så jävla bra Hannah!

2010-08-19 @ 23:14:03
Postat av: Ella

Himla fint söta du!

2010-08-24 @ 17:54:42
Postat av: Hannah M

Tack båda två! (:

2010-08-24 @ 22:03:02
URL: http://novellerochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0