Eftertraktade liv.

"Nämen jag typ sprang över stranden, kände hur sanden silades mellan mina tår även om det var för mörkt för att knappt se något, aa och han sprang efter och när han fick tag i mig började vi brottas! Sen så typ...
det ena ledde till det andra och helt plötsligt låg vi i sanden och höll på att dra av varandra kläderna! Alltså fatta hett!" Angelika höll på att berätta en historia från någon av ännu hennes härliga modelljobb som inkluderade resor.
Jag lyssnade halvhjärtat, de andra glodde med stora ögon på henne och fyllde i med "oooh" och "wooow!".
Wow. Sedan ursäktade hon sig, hon skulle ut på något ställe ikväll med en 30årig fotograf som hade fattat tycke för 18åriga Angelika. Sweet.

När hon hade gått så beställde vi alla in varsin fruktsmoothie. Servitören kom genast in med fyra stycken till "de förjtusande damerna, jag bjuder!". Vi skrattade hjärtligt och log mot honom, det var ju inte direkt en tillfällighet att vi blev bjudna när vi var ute någonstans.
Vi lutade oss fram över bordet för att genast diskutera Situation Angelika.
"Enda sedan hon började jobba för den där visningen i Milano har hon fått kanske tio gånger fler jobb än oss. Alltså jag snackar ju inte skit eller något, hon är ju värd det, men man önskar ju att man förstod varför" Funderade Leah.
"Nej och ändå kan jag inte påstå att hon varken är smalare eller längre. Jag förstår inte hur det går till!" Föll någon annan i.
"Hon har liksom storlek 32, hennes ben är ju inte slanka direkt...
När jag ser på hennes ben som ligger korsade över varandra vill jag nästan spy på en gång, jag skulle aldrig vilja se ut sådär!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0