Brev två.

Finaste Nora.
Haha, jag ska försöka att inte skriva ett långt kärleksbrev på vers den här gången. Försöka vara en normal kille som skriver ett brev till sin normala tjej. Haha.

Det känns som att brevbäraren börjar känna igen mig nu, vi möts alltid när han ska lämna mitt brev, jag är nästan alltid på väg ut och det blir nästan ett brev i veckan nu ju. Haha. Sist frågade han "Är det ett distansförhållande?".
Jag sa bara att ja det är det.
Äsch, jag antar att du kommer ihåg det jag säger som är viktigt. Om jag säger att jag kanske kommer Stockholm om en månad? Kommer du ihåg det då? FATTA!
Längtar redan. Alltså. Tiden tills dess kommer gå så sjukt långsamt.

Du är så jävla fin. Allt känns lättare med dig också. Men alltså det här med din mamma, det är en jävligt jobbig situation. Jag antar att det inte finns så mycket att göra, men jag tycker du ska förlåta henne och hälsa på henne, bara nån gång ibland.
Om du inte är den du vill vara i skolan så skitsamma. Då har du väl inga riktiga vänner där.
Var dig själv för mig bara, för jag kommer älska sönder dig oavsett vem du är. Känns det som.
Håll bara ut och tänk på något fint. Ungefär som när man ska dra ut en tand eller något.
Bara blunda och försöka tänka att du är någon annanstans.
Och förressten kan du visst ta dig ur det! Skit i vad folk tycker. Om de är vana vid att du är på ett sätt, strunta bara i förväntningarna och gör tvärtom?

Alltså ja, gymnasiet är mer fritt. Vet inte hur jag ska förklara det, men jag tror folk skiter mer i andra och bryr sig mer om sig själva här. Iallafall på min skola. Det är jävligt skönt. Samtidigt som det är helt okej gemenskap.
Men jag upplever iallafall att grupptryck om sånt där, det har liksom ramlat bort. Man pallar inte leka liksom.
Jag är bara mig själv, och jag antar att det är den jag vill vara. Såklart att jag önskar att jag hade lite snyggare armar nu när man snart börjar gå i linne och sånt, och att jag kunde ha med mig dig, så jag fick visa upp min störtsköna tjej för alla, men nja, annars är jag rätt nöjd.

Jag var föressten på en grym klubb igår. Den ska du få smita in på med mig när du kommer hit.
Krille ska få jobb som dörrvakt där så det lär ju inte bli några större problem, och du ser ju ut som typ nitton ändå när du fixar iordning dig.

Låg i min säng hela dagen idag och bara var bakis. Du vet ju hur deppig jag blir då!
Var tvungen att sätta på Broder Daniel och ligga och sakna dig i minst två timmar. Klyschigt va?

Jag ska kyssa allt på hela dig när vi ses. Som vanligt.
På din rygg.
Dina fingrar.
Dina handleder ja.
Din svank.
Dina ögonlock.
Ska knulla sönder dig också.
Tillräckligt opoetisk? Ja kanske.

Om längtan fick plats i ett brev skulle det här brevet väga minst tio kilo.
Pusspusspusspusspusspuss från Oskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0